Herkese merhaba bugün sizlere kendim için uyguladığım ayak bakımı ve ayak bakımı yaparken kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum. Konu ayak bakımı olunca ayak sağlığımız açısından alınabilecek bir kaç önlemi sıralamadan geçemedim. İlk olarak sağlıksız ayakkabılardan uzak durmalıyız ve ayakkabı alışverişlerimizi ayaklarımızın biraz şiş olduğu günün ileri saatlerine daha sağlıklı bir seçim için denk getirmeliyiz. Tırnak batması riskine karşılık tırnaklarımızı düz kesmemiz gerektiğini de unutmamalıyız. Ayak bakımında bir diğer önemli adım ayakları temiz tutmaktır. Gelelim benim uyguladığım günlük ayak bakım rutinine. Öncelikle ayaklarımı ılık su ve sabun ile yıkadıktan sonra kan dolaşımını hızlandırmak açısından biraz soğuk suyun altında tutuyorum. Ayak temizliğimde aynısefa çiçeği içerikli doğal sabunları tercih ediyorum . Bu sabunlar arasında en son kullandığım ve kokusuna hayran kaldığım ürünüm
thalıa nın aynısefa içerikli sabunu bu sabunu mantar egzama vs gibi cilt sorunu olan yada hassas cilt yapısı olanlara tavsiye ederim daha sonra ayaklarımı bir süre karbonatlı ılık suda bekletiyorum sizede öneririm hem ayak mantarı probleminiz var ise çok iyi geldiğine şahit olacaksınız. Hemde ayak yorgunluğunuzun bir anda azaldığını göreceksiniz. Ayaklarınızı güzelce kurlamayı unutmayın.
Ayaklarımı bu şekilde yumuşattıktan sonra
ponza taşıyla yada ince yüzeyli ayak törpüsüyle peelig yaparak ölü ve sertleşmiş tabakayı temizliyorum daha sonra ayağım için kullandığım ayak kremimi bolca sürerek pamuk yada yün bir çorap giyiyorum ben krem olarak
saıcara foot butter ayak kremini kullanıyorum çokta memnun kaldım daha ilk kullanışta etkisini farkettim. Ayaklarım yumuşacık pamuk gibi oldu. İşte benim ayak bakım rutinim. Bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın.