Bugün sizlere her ne kadar başlıkta bayram alışverişi yazsada aslında ihtiyaca yönelik Gratis ve Flormar'dan bayram indiriminden faydalanarak yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim. İhtiyaca yönelik bir alışveriş olduğu için çok fazla bir şey almadım.
Öncelikle Gratis'ten aldığım çoğu blogta güzel yorumlarını görüp almaya karar verdiğim the Balm'ın Time Balm concealerı. Ne zamandır bu tarz bir concealer arıyordum. Zaten the Balm markasını sevdiğim için hiç düşünmeden attım sepete. Bendeki en açık rengi. Sonrasında Eklips'in makyaj kalemlerimde kullanmak için kalemtraşını aldım.
Ve planımda yokken flormar'dan 202 numaralı dudak kalemini de almış bulundum. Birinde görüp çok beğenmiştim. Bakalım bende nasıl duracak. Benim bayram alışverişim bu şekildeydi. Siz de benim gibi bayram indirimlerinden yararlandınız mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)
19 Eylül 2015 Cumartesi
17 Eylül 2015 Perşembe
Kitap Yorumum #2: Uçurtma Avcısı
Normalde kolay kolay kitaplardan etkilenen biri değilimdir. Fakat bu sefer farklıydı. Uçurtma Avcısı etkilendiğim kitaplar arasında ilk 5'te yerini aldı. Hikayesi hakkında Spoiler yapmak istemiyorum. Henüz okumayanlar ve okumayı düşünenler olabilir. Herkesi bu kadar etkiler mi bilemiyorum fakat dediğim gibi beni çok etkiledi. Kitaptaki herşeyi sanki içindeymişim gibi yaşadım. Anlatımını sevdim. Daha önce bu yazarın kitaplarını okumamıştım fakat bundan sonra alıp okumayı düşünüyorum. Benim için çok keyifli ve mendilli bir okumaydı. Tavsiyemdir. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın.
15 Eylül 2015 Salı
Favori Sonbahar Parfümüm - Moschino Cheap and Chic
Çok sevdiğim bir mevsimdir sonbahar. Kuru yapraklar, rüzgârlı, yağmurlu havalar.. O yüzden hoş geldi, iyiki geldi. Ve çok sevdiğim bir parfümdür Cheap and Chic nam-ı diğer Safinaz. Bana naif ve ipeksi kelimelerini çağrıştırır nedense. Çevremdeki çoğu kişi kış aylarında kullansada ben en çok sonbahar aylarında kullanmayı seviyorum. Tasarımını (her ne kadar Safinaza benzetilesede) içinde kırmızı ve siyah renkler dolayısıyla ben beğeniyorum. Şuan elimde 50ml olanı var. Umarım yine sabah akşam sıkıp çabucak bitirmem. Sizin favori sonbahar parfümünüz hangisi? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın.
13 Eylül 2015 Pazar
Ayvalık Alışverişi
Cunda Adası'nda bu şapkayı seçtim. Sanırım fiyatı 20 tl civarındaydı. Ben çok beğendim. Rahatlığıysa anlatılmaz yaşanır türden
Sonrasında yine cunda adasından bir arkadaşıma hediye olarak bu ev süsünü seçtim. Fiyatını ne yazık ki hatırlayamıyorum. Mavi tonları benim çok hoşuma gitti.
Seçmekte zorlandığım el işleri arasında deniz fenerli olanını aldım. Fiyatını hatırlamıyorum. Son olarak kendime bu kolyeyi seçtim. Fiyatı 20 tl ydi. Ayvalık'tan aldığım daha birçok şey oldu ama hepsinden bahsedebilmem şuanda mümkün değil. Eğer onlarla ilgili bir yazı daha yazmamı isterseniz yoruma davetlisiniz.Umarım seçtiklerimi beğenmişsinizdir.
Flash Tattoo
Son zamanlarda çok yaygın olan Flash Tattoo trendine sonunda bende katıldım. Üstelik 3.50 tl ye aldığım bir Flash Tatto yla. Ve sonuç gayet güzel oldu. Gümüş tonlarını çok sevdiğimden ilk denemem böyleydi. Tenim tatilde iyice bronzlaştığı için daha parlak bir görünüm elde ettim. Bakalım kaç gün boyunca kalıcılığını koruyabilecek.
İlk denememi siz nasıl buldunuz? Flash Tattoo trendine sizde katıldınız mı?
11 Eylül 2015 Cuma
İlk Kitap Yorumum: Fi -Azra Kohen
Son günlerde sahilde, arabada hatta yemekte bile elimden düşürmediğim tek kitaptı Fi. Başlamadan önce kalınlığı beni biraz korkutsada başladıktan sonra bu korkumun ne kadar yersiz olduğunu anladım. Bir solukta bitirdiğim , bir sonraki sayfada ne olacak diye meraklandığım, zaman zaman karakterleri kendimle bağdaştırdığım bir kitaptı Fi. Peki bana bir şey kattı mı? Hayır. Çİ ve Pİ yi alıp okurmuyum? Bende uyandırdıkları meraktan dolayı evet. Fakat çok bir beklentim yok. Siz bu yaz hangi kitapları okudunuz? Blogumda kitaplar hakkında yorumlarım bulunmalı mı? Görüş ve önerilerinizle yorum bölümünü taçlandırmaya ne dersiniz👇 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın 👐
8 Eylül 2015 Salı
Sahil ve Terapi
Bu yaz benim için tatili bol bir yaz oldu. Yaz tatili boyunca evde olduğum günler sayılıydı. Hal böyle olunca birçok mekan gezdim. Fakat bu mekanlar arasında bir tanesi benim için çok özeldi.Belki küçüklüğümden beri vakit geçirdiğim için belki ailemle en güzel zamanlarımı geçirdiğim için belki bana hep huzur verdiği için belki de pek bilinmediği ve çok kalabalık olmadığı için. Bu sahilde en çok sabahın erken saatleri veya akşam güneş batarken bir elimde kitabım bir elimde kulaklığım gidip müzik dinleyerek yürüyüş yapmayı kitap okuyarak huzur bulmayı severim. Her zaman bana terapi gibi gelir beni mutlu ederler. Güneşin doğuşu ve batışını izlemekse ayrı bir zevktir benim için. Günün geri kalanını enerji dolu ve mutlu geçirmeme yardımcı olurlar. Üstelik günün aydınlık bazı saatlerinde hem Güneşi hem Ayı görebilmek mümkündür.Bir haftadır günlük güneşlik olmasına karşın bugün burası sanki ülkemizin ruh halini yansıtıyor. Hüzün dolu. Sürekli rüzgar esmekte yağmur yağmakta. Ülkemizde olan olaylardan dolayı benim de duygularımın bir yansıması adeta. Sevdiklerimizin eksilmediği bir güne uyanmak ümidiyle.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


















