13 Ekim 2015 Salı

Kırtasiye Alışverişim ve Yves Rocher

Uzun bir aradan sonra sizlerleyim. Uzunca bir süre bloga yazamamamın sebebi okulların açılmasıydı. Artık buradayım ve düzenli olarak yazmaya devam edeceğim (umarım).

Bugün sizlere kırtasiye alışverişimden bahsedeceğim. Öncelikle geçen gün lamy safari kalemime mürekkep almak için kırtasiyeye gitmiştim. Gidince bu renkli kağıt bantı ve balıklı stickerları da görünce dayanamadım aldım. Lamy için mor mürekkep aldım fakat kullanınca bu mor mürekkebin siyaha çok yakın olduğunu fark ettim. Tabii biraz hayal kırıklığına uğradım.

Okulların açılmasından önce de bir kırtasiye alışverişim olmuştu. Ondada bu popart ve düz etiketleri , mir defteri aldım. Defterin kanserojen madde içermemesi ayrıca hoşuma gitti.

Bugün okuldan gelince posta kutumda yves rocher dan bu indirim kartına rastladım.

Umarım beğenmişsinizdir. Siz kırtasiye alışverişi yaptınız mı? Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın :)


19 Eylül 2015 Cumartesi

Gratis ve Flormar'dan Bayram Alışverişi

Bugün sizlere her ne kadar başlıkta bayram alışverişi yazsada aslında ihtiyaca yönelik Gratis ve Flormar'dan bayram indiriminden faydalanarak yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim. İhtiyaca yönelik bir alışveriş olduğu için çok fazla bir şey almadım.
Öncelikle Gratis'ten aldığım çoğu blogta güzel yorumlarını görüp almaya karar verdiğim the Balm'ın Time Balm concealerı. Ne zamandır bu tarz bir concealer arıyordum. Zaten the Balm markasını sevdiğim için hiç düşünmeden attım sepete. Bendeki en açık rengi. Sonrasında Eklips'in makyaj kalemlerimde kullanmak için kalemtraşını aldım.
Ve planımda yokken flormar'dan 202 numaralı dudak kalemini de almış bulundum. Birinde görüp çok beğenmiştim. Bakalım bende nasıl duracak. Benim bayram alışverişim bu şekildeydi. Siz de benim gibi bayram indirimlerinden yararlandınız mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

17 Eylül 2015 Perşembe

Kitap Yorumum #2: Uçurtma Avcısı

 Normalde kolay kolay kitaplardan etkilenen biri değilimdir. Fakat bu sefer farklıydı. Uçurtma Avcısı etkilendiğim kitaplar arasında ilk 5'te yerini aldı. Hikayesi hakkında Spoiler yapmak istemiyorum. Henüz okumayanlar ve okumayı düşünenler olabilir. Herkesi bu kadar etkiler mi bilemiyorum fakat dediğim gibi beni çok etkiledi. Kitaptaki herşeyi sanki içindeymişim gibi yaşadım. Anlatımını sevdim. Daha önce bu yazarın kitaplarını okumamıştım fakat bundan sonra alıp okumayı düşünüyorum. Benim için çok keyifli ve mendilli bir okumaydı. Tavsiyemdir. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın.

15 Eylül 2015 Salı

Favori Sonbahar Parfümüm - Moschino Cheap and Chic


Çok sevdiğim bir mevsimdir sonbahar. Kuru yapraklar, rüzgârlı, yağmurlu havalar.. O yüzden hoş geldi, iyiki geldi. Ve çok sevdiğim bir parfümdür Cheap and Chic nam-ı diğer Safinaz. Bana naif  ve ipeksi kelimelerini çağrıştırır nedense. Çevremdeki çoğu kişi kış aylarında kullansada ben en çok sonbahar aylarında kullanmayı seviyorum. Tasarımını (her ne kadar Safinaza benzetilesede) içinde kırmızı ve siyah renkler dolayısıyla ben beğeniyorum. Şuan elimde 50ml olanı var. Umarım yine sabah akşam sıkıp çabucak bitirmem. Sizin favori sonbahar parfümünüz hangisi? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın. 

13 Eylül 2015 Pazar

Ayvalık Alışverişi



Herkese merhaba bugün sizlere Ayvalık alışverişimden bahsedeceğim. Kuzenim sizler için mankenlik yaptı. Öncelikle
Cunda Adası'nda bu şapkayı seçtim. Sanırım fiyatı 20 tl civarındaydı. Ben çok beğendim. Rahatlığıysa anlatılmaz yaşanır türden 
Sonrasında yine cunda adasından bir arkadaşıma hediye olarak bu ev süsünü seçtim. Fiyatını ne yazık ki hatırlayamıyorum. Mavi tonları benim çok hoşuma gitti.
Seçmekte zorlandığım el işleri arasında deniz fenerli olanını aldım. Fiyatını hatırlamıyorum. Son olarak kendime bu kolyeyi seçtim. Fiyatı 20 tl ydi. Ayvalık'tan aldığım daha birçok şey oldu ama hepsinden bahsedebilmem şuanda mümkün değil. Eğer onlarla ilgili bir yazı daha yazmamı isterseniz yoruma davetlisiniz.Umarım seçtiklerimi beğenmişsinizdir. 



Flash Tattoo

Son zamanlarda çok yaygın olan Flash Tattoo trendine sonunda bende katıldım. Üstelik 3.50 tl ye aldığım bir Flash Tatto yla. Ve sonuç gayet güzel oldu. Gümüş tonlarını çok sevdiğimden ilk denemem böyleydi. Tenim tatilde iyice bronzlaştığı için daha parlak bir görünüm elde ettim. Bakalım kaç gün boyunca kalıcılığını koruyabilecek. 
İlk denememi siz nasıl buldunuz? Flash Tattoo trendine sizde katıldınız mı?

11 Eylül 2015 Cuma

İlk Kitap Yorumum: Fi -Azra Kohen


Son günlerde sahilde, arabada hatta yemekte bile elimden düşürmediğim tek kitaptı Fi. Başlamadan önce kalınlığı beni biraz korkutsada başladıktan sonra bu korkumun ne kadar yersiz olduğunu anladım. Bir solukta bitirdiğim , bir sonraki sayfada ne olacak diye meraklandığım, zaman zaman karakterleri kendimle bağdaştırdığım bir kitaptı Fi. Peki bana bir şey kattı mı? Hayır. Çİ ve Pİ yi alıp okurmuyum? Bende uyandırdıkları meraktan dolayı evet. Fakat çok bir beklentim yok.
Siz bu yaz hangi kitapları okudunuz? Blogumda kitaplar hakkında yorumlarım bulunmalı mı? Görüş ve önerilerinizle yorum bölümünü taçlandırmaya ne dersiniz👇 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın 👐

8 Eylül 2015 Salı

Sahil ve Terapi

Bu yaz benim için tatili bol bir yaz oldu. Yaz tatili boyunca evde olduğum günler sayılıydı. Hal böyle olunca birçok mekan gezdim. Fakat bu mekanlar arasında bir tanesi benim için çok özeldi.Belki küçüklüğümden beri vakit geçirdiğim için belki ailemle en güzel zamanlarımı geçirdiğim için belki bana hep huzur verdiği için belki de pek bilinmediği ve çok kalabalık olmadığı için. 
Bu sahilde en çok sabahın erken saatleri veya akşam güneş batarken bir elimde kitabım bir elimde kulaklığım gidip müzik dinleyerek yürüyüş yapmayı kitap okuyarak huzur bulmayı severim. Her zaman bana terapi gibi gelir beni mutlu ederler.
Güneşin doğuşu ve batışını izlemekse ayrı bir zevktir benim için. Günün geri kalanını enerji dolu ve mutlu geçirmeme yardımcı olurlar. Üstelik günün aydınlık bazı saatlerinde hem Güneşi hem Ayı görebilmek mümkündür.
Bir haftadır günlük güneşlik olmasına karşın bugün burası sanki ülkemizin ruh halini yansıtıyor. Hüzün dolu. Sürekli rüzgar esmekte yağmur yağmakta. Ülkemizde olan olaylardan dolayı benim de duygularımın bir yansıması adeta. Sevdiklerimizin eksilmediği bir güne uyanmak ümidiyle.






22 Ağustos 2015 Cumartesi

Karışık Alışveriş

Herkese merhaba bugün yepyeni bir konuyla karsinizdayim. Ben alışveriş yapmayı çok severim. Özel ve güzel ürünleri arar bulur alırım. Hal böyle olunca neden alışverişte karşılaştığım beğendiğim seçtiğim ürünleri sizlerle paylasmayayım ki dedim ve alışverişte Seçtiklerim konulu bol fotoğraflı yazılar yazıp paylaşmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz.
Öncelikle watsons dan bu seti sizler için seçtim. Fırçaların renklerine ve desenlerine bayıldım. Sanırım fiyatı 25 tl idi. 
Benim gibi renkli göz kalemlerini seviyorsanız flormardaki %70 indirimi kaçırmayın derim. Benim tercih ettiğim renkler bunlar oldu. Ne yazık ki fiyatlarını hatırlamıyorum. 
EnglishHome da çoğu üründe %50 indirim vardı. Bu pembe kelebekli havlulara bayıldım.
Madame Coco da %50 +%50 indirim olunca eli boş çıkmak olmazdı o yüzden bu iki tepsiyi ve vazoma koymak için görmüş olduğunuz çiçekten 2 tane aldım. 
Tepsilerin ikisi toplamda 30 tl gibi bir fiyata çiçeklerse 13 tl ye geldi. 

Le petit in duş jelleri bir harika. Denk gelirseniz bir bakın derim. Umarım hoşunuza gitmiştir. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın. 






20 Ağustos 2015 Perşembe

Yaz İçin Seçtiğim 5 Makyaj Malzemesi

Merhaba bugün sizlere yaz boyu kullandıklarımın arasından seçtiğim 5 favori ürünümden bahsedeceğim.
Öncelikle The Balm ın Hot Mama allığından bahsetmek istiyorum. Benim gibi varla yok arası makyajı seviyorsanız bu allık tam size göre. İçindeki şeftali tonları ten rengime yakışır diye almıştım. Sanırım allıklarımın arasında en açık renkli olanı. İçindeki sarı pırıltılarıda yüzüme ayrı bir ışıltı kattı. Bu yaz çantamdan çıkaramadıklarım arasındaydı. 
Yves Rocher Volume Vertige bu yazın vazgeçilmezlerindendi çünkü kirpiklerimi ayırmada gerçekten çok başarılı buldum. Hacimlendirmeside başarılıydı. Bu nedenle çantamdan çıkmayanlar arasındaydı. 
Maybelline in New Dream BB Cream i çok fazla kapatıcı özelliğe sahip değil. Benim gibi sivilceleriniz fazla belirgin değilse kullanabilirsiniz. Ben ten rengime uyduğu için bu yaz severek kullandım. 
M.A.C in Half Red Lip Pencil ı benim favori dudak kalemim haline geldi. Çünkü rengine ba-yı-lı-yo-rum. Rujlarımla birlikte kullandığımda çok uzun süre kalıcılık sağladı. 
Son olarak bu yaz göz makyajımda çoğu kez kullandığım Yves Rocher ın Stylo Regard Waterproof Eye Pencil dan bahsedeceğim. Gözlerim renkli olmasada renkli göz kalemlerini kullanmayı seviyorum. Bu kalem asansörlü bir yapıya sahip. Kullandığımda uzun süre kalıcılığını korudu. Umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın. 







17 Ağustos 2015 Pazartesi

Ayak Bakım Rutinim


Herkese merhaba bugün sizlere kendim için uyguladığım ayak bakımı ve ayak bakımı yaparken kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum. Konu ayak bakımı olunca ayak sağlığımız açısından alınabilecek bir kaç önlemi sıralamadan geçemedim. İlk olarak sağlıksız ayakkabılardan uzak durmalıyız ve ayakkabı alışverişlerimizi ayaklarımızın biraz şiş olduğu günün ileri saatlerine daha sağlıklı bir seçim için denk getirmeliyiz. Tırnak batması riskine karşılık tırnaklarımızı düz kesmemiz gerektiğini de unutmamalıyız. Ayak bakımında bir diğer önemli adım ayakları temiz tutmaktır. Gelelim benim uyguladığım günlük ayak  bakım rutinine. Öncelikle ayaklarımı ılık su ve sabun ile yıkadıktan sonra kan dolaşımını hızlandırmak açısından biraz soğuk suyun  altında tutuyorum. Ayak temizliğimde aynısefa çiçeği  içerikli doğal sabunları tercih ediyorum . Bu sabunlar arasında  en son kullandığım ve kokusuna hayran kaldığım ürünüm  thalıa nın aynısefa içerikli sabunu bu sabunu mantar egzama vs gibi cilt sorunu olan yada hassas cilt yapısı olanlara tavsiye ederim daha sonra ayaklarımı bir süre karbonatlı ılık suda bekletiyorum sizede öneririm hem ayak mantarı probleminiz var ise çok iyi geldiğine şahit olacaksınız. Hemde ayak yorgunluğunuzun bir anda azaldığını göreceksiniz. Ayaklarınızı güzelce kurlamayı unutmayın.
Ayaklarımı bu şekilde yumuşattıktan sonra ponza taşıyla yada ince yüzeyli ayak törpüsüyle peelig yaparak ölü ve sertleşmiş tabakayı temizliyorum daha sonra ayağım için kullandığım ayak kremimi bolca sürerek pamuk yada yün bir çorap giyiyorum ben krem olarak saıcara foot butter ayak kremini kullanıyorum çokta memnun kaldım daha ilk kullanışta etkisini farkettim. Ayaklarım yumuşacık pamuk gibi oldu. İşte benim ayak bakım rutinim. Bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın. 

12 Ağustos 2015 Çarşamba

English Home Alışverişim


Alışveriş  merkezine girdiğimde uğramadan edemediğim mağazalardan birtanesidir English Home. Rengarenk ürünlerle süslü vitrini daima beni çağırır. Eli boş çıkamam.
Bu fotoğraf alıntıdır.
Hele bir de indirim varsa. Dün yine English Home  a uğradım. Ürünlerin %70 inde %50 indirim vardı. Kendime rengarenk desenli ürünlerin içinden mavi ağırlıklı yatak örtüsü ve iki farklı desenli yastık kılıfı aldım.
Kokusuna ve rengine bayıldığım sabun ve duş jelleri arasında seçim yapmakta zorlandım hepsi çok güzeldi. Sonunda bunları aldım.

Çoğunu indirimler sayesinde  çok uygun fiyatlara aldım. English Home daki bu indirim fırsatını kaçırmayın derim.

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Benim Hakkımda

Herkese merhaba ben Pelin. Bazılarınız beni instagram dan tanır  (hesabım @pelininsectiklerii ) Burada sizler benim dünyamdan yansıyanlarla tanışacak mutluluklarımı paylaşacaksınız. Ne demişler mutluluklar paylaştıkça çoğalır. İşte bu blog tamda bu söze istinaden açıldı.
Umarım sayfam hem sizlere hem bana faydalı olur. İyi haftalar dilerim.☺