Yeni çılgınlık Funko'lardan bahsetmek istedim bugün biraz. İzlediğiniz bir diziyde, filmde, okuduğunuz bir kitapta bulunan karakterlerin küçük birer figür olarak karşınıza çıkmasını sağlıyor funkolar.Eğer Türkiye'de Funko satın almak isterseniz dr.com dan alabiliyorsunuz. Ben fazla çeşit olması bakımından Amazon.com dan sipariş etmiştim ve menun kaldım. Amazon.com dan sipariş nasıl verilir öğrenmek için google'a sorabilirsiniz. ileride her yerde göreceğiz gibi geliyor bana Funkoları. Siz bu minik figürler hakkında ne düşünüyorsunuz?
pelsbookdiary
15 Haziran 2016 Çarşamba
Bookstagram
Herkese Merhaba☺ Uzuun bir süre yoktum maalesef ama çok çok güzel bir sebepten dolayı yoktum. Kitaplarla ilgili bir instagram hesabı açtım. Sosyal medya diliyle bir bookstagram açmış oldum yani : @pelsbookdiary☺
Valla hepinizi beklerim😂 Hatta bir kaç fotografta koyuyorum hemen hesabimdan.
Peki burası ne olacak diye soracak olursanız burayı dűzenli bir şekilde günlük hayatıma dair renkli ayrıntılarla dolduracağım. Sevgiyle kalın💜
Valla hepinizi beklerim😂 Hatta bir kaç fotografta koyuyorum hemen hesabimdan.
Peki burası ne olacak diye soracak olursanız burayı dűzenli bir şekilde günlük hayatıma dair renkli ayrıntılarla dolduracağım. Sevgiyle kalın💜
13 Ekim 2015 Salı
Kırtasiye Alışverişim ve Yves Rocher
Uzun bir aradan sonra sizlerleyim. Uzunca bir süre bloga yazamamamın sebebi okulların açılmasıydı. Artık buradayım ve düzenli olarak yazmaya devam edeceğim (umarım).
Bugün sizlere kırtasiye alışverişimden bahsedeceğim. Öncelikle geçen gün lamy safari kalemime mürekkep almak için kırtasiyeye gitmiştim. Gidince bu renkli kağıt bantı ve balıklı stickerları da görünce dayanamadım aldım. Lamy için mor mürekkep aldım fakat kullanınca bu mor mürekkebin siyaha çok yakın olduğunu fark ettim. Tabii biraz hayal kırıklığına uğradım.
Okulların açılmasından önce de bir kırtasiye alışverişim olmuştu. Ondada bu popart ve düz etiketleri , mir defteri aldım. Defterin kanserojen madde içermemesi ayrıca hoşuma gitti.
Bugün okuldan gelince posta kutumda yves rocher dan bu indirim kartına rastladım.
Umarım beğenmişsinizdir. Siz kırtasiye alışverişi yaptınız mı? Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın :)
Bugün sizlere kırtasiye alışverişimden bahsedeceğim. Öncelikle geçen gün lamy safari kalemime mürekkep almak için kırtasiyeye gitmiştim. Gidince bu renkli kağıt bantı ve balıklı stickerları da görünce dayanamadım aldım. Lamy için mor mürekkep aldım fakat kullanınca bu mor mürekkebin siyaha çok yakın olduğunu fark ettim. Tabii biraz hayal kırıklığına uğradım.
Okulların açılmasından önce de bir kırtasiye alışverişim olmuştu. Ondada bu popart ve düz etiketleri , mir defteri aldım. Defterin kanserojen madde içermemesi ayrıca hoşuma gitti.
Bugün okuldan gelince posta kutumda yves rocher dan bu indirim kartına rastladım.
Umarım beğenmişsinizdir. Siz kırtasiye alışverişi yaptınız mı? Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın :)
19 Eylül 2015 Cumartesi
Gratis ve Flormar'dan Bayram Alışverişi
Bugün sizlere her ne kadar başlıkta bayram alışverişi yazsada aslında ihtiyaca yönelik Gratis ve Flormar'dan bayram indiriminden faydalanarak yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim. İhtiyaca yönelik bir alışveriş olduğu için çok fazla bir şey almadım.
Öncelikle Gratis'ten aldığım çoğu blogta güzel yorumlarını görüp almaya karar verdiğim the Balm'ın Time Balm concealerı. Ne zamandır bu tarz bir concealer arıyordum. Zaten the Balm markasını sevdiğim için hiç düşünmeden attım sepete. Bendeki en açık rengi. Sonrasında Eklips'in makyaj kalemlerimde kullanmak için kalemtraşını aldım.
Ve planımda yokken flormar'dan 202 numaralı dudak kalemini de almış bulundum. Birinde görüp çok beğenmiştim. Bakalım bende nasıl duracak. Benim bayram alışverişim bu şekildeydi. Siz de benim gibi bayram indirimlerinden yararlandınız mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)
Öncelikle Gratis'ten aldığım çoğu blogta güzel yorumlarını görüp almaya karar verdiğim the Balm'ın Time Balm concealerı. Ne zamandır bu tarz bir concealer arıyordum. Zaten the Balm markasını sevdiğim için hiç düşünmeden attım sepete. Bendeki en açık rengi. Sonrasında Eklips'in makyaj kalemlerimde kullanmak için kalemtraşını aldım.
Ve planımda yokken flormar'dan 202 numaralı dudak kalemini de almış bulundum. Birinde görüp çok beğenmiştim. Bakalım bende nasıl duracak. Benim bayram alışverişim bu şekildeydi. Siz de benim gibi bayram indirimlerinden yararlandınız mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)
17 Eylül 2015 Perşembe
Kitap Yorumum #2: Uçurtma Avcısı
Normalde kolay kolay kitaplardan etkilenen biri değilimdir. Fakat bu sefer farklıydı. Uçurtma Avcısı etkilendiğim kitaplar arasında ilk 5'te yerini aldı. Hikayesi hakkında Spoiler yapmak istemiyorum. Henüz okumayanlar ve okumayı düşünenler olabilir. Herkesi bu kadar etkiler mi bilemiyorum fakat dediğim gibi beni çok etkiledi. Kitaptaki herşeyi sanki içindeymişim gibi yaşadım. Anlatımını sevdim. Daha önce bu yazarın kitaplarını okumamıştım fakat bundan sonra alıp okumayı düşünüyorum. Benim için çok keyifli ve mendilli bir okumaydı. Tavsiyemdir. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın.
15 Eylül 2015 Salı
Favori Sonbahar Parfümüm - Moschino Cheap and Chic
Çok sevdiğim bir mevsimdir sonbahar. Kuru yapraklar, rüzgârlı, yağmurlu havalar.. O yüzden hoş geldi, iyiki geldi. Ve çok sevdiğim bir parfümdür Cheap and Chic nam-ı diğer Safinaz. Bana naif ve ipeksi kelimelerini çağrıştırır nedense. Çevremdeki çoğu kişi kış aylarında kullansada ben en çok sonbahar aylarında kullanmayı seviyorum. Tasarımını (her ne kadar Safinaza benzetilesede) içinde kırmızı ve siyah renkler dolayısıyla ben beğeniyorum. Şuan elimde 50ml olanı var. Umarım yine sabah akşam sıkıp çabucak bitirmem. Sizin favori sonbahar parfümünüz hangisi? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın.
13 Eylül 2015 Pazar
Ayvalık Alışverişi
Cunda Adası'nda bu şapkayı seçtim. Sanırım fiyatı 20 tl civarındaydı. Ben çok beğendim. Rahatlığıysa anlatılmaz yaşanır türden
Sonrasında yine cunda adasından bir arkadaşıma hediye olarak bu ev süsünü seçtim. Fiyatını ne yazık ki hatırlayamıyorum. Mavi tonları benim çok hoşuma gitti.
Seçmekte zorlandığım el işleri arasında deniz fenerli olanını aldım. Fiyatını hatırlamıyorum. Son olarak kendime bu kolyeyi seçtim. Fiyatı 20 tl ydi. Ayvalık'tan aldığım daha birçok şey oldu ama hepsinden bahsedebilmem şuanda mümkün değil. Eğer onlarla ilgili bir yazı daha yazmamı isterseniz yoruma davetlisiniz.Umarım seçtiklerimi beğenmişsinizdir.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)













