Bugün sizlere her ne kadar başlıkta bayram alışverişi yazsada aslında ihtiyaca yönelik Gratis ve Flormar'dan bayram indiriminden faydalanarak yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim. İhtiyaca yönelik bir alışveriş olduğu için çok fazla bir şey almadım.
Öncelikle Gratis'ten aldığım çoğu blogta güzel yorumlarını görüp almaya karar verdiğim the Balm'ın Time Balm concealerı. Ne zamandır bu tarz bir concealer arıyordum. Zaten the Balm markasını sevdiğim için hiç düşünmeden attım sepete. Bendeki en açık rengi. Sonrasında Eklips'in makyaj kalemlerimde kullanmak için kalemtraşını aldım.
Ve planımda yokken flormar'dan 202 numaralı dudak kalemini de almış bulundum. Birinde görüp çok beğenmiştim. Bakalım bende nasıl duracak. Benim bayram alışverişim bu şekildeydi. Siz de benim gibi bayram indirimlerinden yararlandınız mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)




Ayyy o indirimde kendimi kaybettim. Arkadaşlarım gratisblabla diye çağırmaya başladılar bana :))
YanıtlaSilDoğrudur :) bende kendimi zor tuttum :)
SilBlogumda seni mimledim pelinnn haberin olsun:)
YanıtlaSilTamam canım :) en kısa zamanda yapacağım :)
SilÇok güzel bi alışveriş olmuş ama blogunun ayarlarından yazı alanlarını genişletmen gerekiyor sanırım, gadgetlar ile birbirine girmiş ve bu da blogunun okunmasını zorlaştırıyor.:)
YanıtlaSilHaber verdiğin için teşekkürler canım. Böyle bir şey benim hiç gözüme çarpmadı. Mobilen mi yoksa masaüstünden mi giriş yapıyorsunuz? :)
SilMerhaba blogunuzu çok beğendik ve takibe aldık bize de bekleriz! :)
YanıtlaSilhttp://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/
Tabii hemen bakıyorum blogunuza :) sevgiler :)
Sil