22 Ağustos 2015 Cumartesi

Karışık Alışveriş

Herkese merhaba bugün yepyeni bir konuyla karsinizdayim. Ben alışveriş yapmayı çok severim. Özel ve güzel ürünleri arar bulur alırım. Hal böyle olunca neden alışverişte karşılaştığım beğendiğim seçtiğim ürünleri sizlerle paylasmayayım ki dedim ve alışverişte Seçtiklerim konulu bol fotoğraflı yazılar yazıp paylaşmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz.
Öncelikle watsons dan bu seti sizler için seçtim. Fırçaların renklerine ve desenlerine bayıldım. Sanırım fiyatı 25 tl idi. 
Benim gibi renkli göz kalemlerini seviyorsanız flormardaki %70 indirimi kaçırmayın derim. Benim tercih ettiğim renkler bunlar oldu. Ne yazık ki fiyatlarını hatırlamıyorum. 
EnglishHome da çoğu üründe %50 indirim vardı. Bu pembe kelebekli havlulara bayıldım.
Madame Coco da %50 +%50 indirim olunca eli boş çıkmak olmazdı o yüzden bu iki tepsiyi ve vazoma koymak için görmüş olduğunuz çiçekten 2 tane aldım. 
Tepsilerin ikisi toplamda 30 tl gibi bir fiyata çiçeklerse 13 tl ye geldi. 

Le petit in duş jelleri bir harika. Denk gelirseniz bir bakın derim. Umarım hoşunuza gitmiştir. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın. 






4 yorum:

  1. Seçtiklerine bayıldım, özellikle fırçalar çok tatlı :) Dün ben de watsonsa uğradım ama göremedim maalesef. Bir dahaki gidişimde öncellikle fırçalara bakacağım. Bu arada indirimleri haber verdiğin için de teşekkürler. Güzel bir yazı olmuş, sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Tepsilerde ayrı güzelmiş bende bakıyım en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten hepsi birbirinden güzeldi :)

      Sil