Herkese Merhaba☺ Uzuun bir süre yoktum maalesef ama çok çok güzel bir sebepten dolayı yoktum. Kitaplarla ilgili bir instagram hesabı açtım. Sosyal medya diliyle bir bookstagram açmış oldum yani : @pelsbookdiary☺
Valla hepinizi beklerim😂 Hatta bir kaç fotografta koyuyorum hemen hesabimdan.
Peki burası ne olacak diye soracak olursanız burayı dűzenli bir şekilde günlük hayatıma dair renkli ayrıntılarla dolduracağım. Sevgiyle kalın💜

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder