Çok sevdiğim bir mevsimdir sonbahar. Kuru yapraklar, rüzgârlı, yağmurlu havalar.. O yüzden hoş geldi, iyiki geldi. Ve çok sevdiğim bir parfümdür Cheap and Chic nam-ı diğer Safinaz. Bana naif ve ipeksi kelimelerini çağrıştırır nedense. Çevremdeki çoğu kişi kış aylarında kullansada ben en çok sonbahar aylarında kullanmayı seviyorum. Tasarımını (her ne kadar Safinaza benzetilesede) içinde kırmızı ve siyah renkler dolayısıyla ben beğeniyorum. Şuan elimde 50ml olanı var. Umarım yine sabah akşam sıkıp çabucak bitirmem. Sizin favori sonbahar parfümünüz hangisi? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın.

Benim parfüme alerjim var kullanamam yinede parfüm almam lazım benimde kullandığım vardı bitti:)
YanıtlaSilBenimki hafif olmalı yoksa olmuyor:)
Anladım. Biten parfümünüz hangisi? :)
Silİsmini bilmiyorum unuttum aslında
SilBen marka almıyorum genellikle inceki parfümlerimide butik dükkandan almıştım. Küçük şiselerdeydiler.
Paketin içinde iki parfüm vardı ama ikiside farklıydı. Sadece isminde paris yazısı vardı bir tek onu hatırlıyorum:)
Anladım canım :) Teşekkür ederim :)
Sil