8 Eylül 2015 Salı

Sahil ve Terapi

Bu yaz benim için tatili bol bir yaz oldu. Yaz tatili boyunca evde olduğum günler sayılıydı. Hal böyle olunca birçok mekan gezdim. Fakat bu mekanlar arasında bir tanesi benim için çok özeldi.Belki küçüklüğümden beri vakit geçirdiğim için belki ailemle en güzel zamanlarımı geçirdiğim için belki bana hep huzur verdiği için belki de pek bilinmediği ve çok kalabalık olmadığı için. 
Bu sahilde en çok sabahın erken saatleri veya akşam güneş batarken bir elimde kitabım bir elimde kulaklığım gidip müzik dinleyerek yürüyüş yapmayı kitap okuyarak huzur bulmayı severim. Her zaman bana terapi gibi gelir beni mutlu ederler.
Güneşin doğuşu ve batışını izlemekse ayrı bir zevktir benim için. Günün geri kalanını enerji dolu ve mutlu geçirmeme yardımcı olurlar. Üstelik günün aydınlık bazı saatlerinde hem Güneşi hem Ayı görebilmek mümkündür.
Bir haftadır günlük güneşlik olmasına karşın bugün burası sanki ülkemizin ruh halini yansıtıyor. Hüzün dolu. Sürekli rüzgar esmekte yağmur yağmakta. Ülkemizde olan olaylardan dolayı benim de duygularımın bir yansıması adeta. Sevdiklerimizin eksilmediği bir güne uyanmak ümidiyle.






11 yorum:

  1. merhaba...
    kendin için böle zevkleri bulup kendini mutlu hissetmene sevindim.
    yeni şeyler keşfetmeni umarım:)
    kitap ve müzik bir oldumu muhteşem ama en çok hüzünlü havada okuması güzel oluyor.
    galiba gök bizim ölenlerimiz için böyle bende öyle düşünmüştüm...

    YanıtlaSil
  2. bu arada söylemeyi unutmuşum fotoğraflar çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim

      Sil
    2. kendi resimlerin değil mi ?

      Sil
    3. Evet kendi resimlerim

      Sil
    4. gökyüzü resmin çok güzel o favorim:)
      ben böyle yeşilin doğanın olduğu resimleri çok severimde:)

      Sil
    5. Ne kadar güzel. Bende çok severim.

      Sil