11 Eylül 2015 Cuma

İlk Kitap Yorumum: Fi -Azra Kohen


Son günlerde sahilde, arabada hatta yemekte bile elimden düşürmediğim tek kitaptı Fi. Başlamadan önce kalınlığı beni biraz korkutsada başladıktan sonra bu korkumun ne kadar yersiz olduğunu anladım. Bir solukta bitirdiğim , bir sonraki sayfada ne olacak diye meraklandığım, zaman zaman karakterleri kendimle bağdaştırdığım bir kitaptı Fi. Peki bana bir şey kattı mı? Hayır. Çİ ve Pİ yi alıp okurmuyum? Bende uyandırdıkları meraktan dolayı evet. Fakat çok bir beklentim yok.
Siz bu yaz hangi kitapları okudunuz? Blogumda kitaplar hakkında yorumlarım bulunmalı mı? Görüş ve önerilerinizle yorum bölümünü taçlandırmaya ne dersiniz👇 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın 👐

19 yorum:

  1. Kitabı bende merak ediyorum en kısa zamanda Okumayı planlıyorum geçenlerde ilk bir iki sayfasına göz attım sürükleyici bir kitaba benziyor umarım onun için ayırdığım zamana değecek bir içerikle karşılaşırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım fi sizin beklentinizi karşılar :) sevgiler :)

      Sil
  2. Aslında yorunlar yazabilirsin mesela en sevdigin bolumu filan ben oyle yapiyorum kitaptan isim vermeden alintilar yapiyorum bir gun olursa acip hic bilmeden okurum diye:)
    Hem kitaplardaki kisa bir hatirlar ya da seni anlatan bolumu yazarsın sayfana sana kalmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel fikir aslında :) Bu içten tavsiyen için teşekkürler :)

      Sil
  3. Bu yaz hatirladıklarımı yazayım hepsi çok güzeldi:)
    Sevgili küçüğüm
    Biraz inanç
    Bir deniz kızı hikayesini okudum.
    Bunlar şimdi hatırladıklarım:)
    Başka okuduklarımda vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bir deniz kızı hikayesini merak ettim doğrusu:)

      Sil
    2. Bur deniz kızı hikayesi gerçejten çok komik ve güzel bir kitap:)
      Sevgili küçügümde gerçekten çok farklı bir konusu var ve insanı düşündürüyor

      Sil
    3. Hmm şimdi iyice merak ettim bu kitapları :)alınacaklar listememi eklesem acaba :)

      Sil
    4. Bence ekle:)
      Sevgili küçüğüm hep kapağı çok güzel hem de ayracı çok şirin

      Sil
  4. Fi ? İlk kez duyuyorum , ismi bile çok ilgi çekici, konusunu merak ettim şimdi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap dört farklı karakterin hikayesini anlatıyor. İçinde hayatla ilgili neredeyse herşey var. Ben karakterlerle çoğu zaman kendimi bağdaştırdım. Bu yüzden ilgi çekiciydi benim için. Denk gelirsen bir bakın derim :) Sevgiler :)

      Sil
  5. Ben klasiklerden, eskilerden pek uzaklaşamıyorum maalesef :) Az bilinen kitapları bulup okumayı seviyorum ayrıca. Arada kaynayanları, dikkat çekmeyenleri. Üçlemenin isimleri çok ilginç geldi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündemdekilerin yanında klasikleri ve eskileri bende çok severim :) Evet isimler gerçektende ilginç :) Sevgiler :)

      Sil
  6. blogunu takipteyim banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Kitap değil de çiçeklerde kaldı gözüm niyeyse :)

    YanıtlaSil