11 Eylül 2015 Cuma
İlk Kitap Yorumum: Fi -Azra Kohen
Son günlerde sahilde, arabada hatta yemekte bile elimden düşürmediğim tek kitaptı Fi. Başlamadan önce kalınlığı beni biraz korkutsada başladıktan sonra bu korkumun ne kadar yersiz olduğunu anladım. Bir solukta bitirdiğim , bir sonraki sayfada ne olacak diye meraklandığım, zaman zaman karakterleri kendimle bağdaştırdığım bir kitaptı Fi. Peki bana bir şey kattı mı? Hayır. Çİ ve Pİ yi alıp okurmuyum? Bende uyandırdıkları meraktan dolayı evet. Fakat çok bir beklentim yok. Siz bu yaz hangi kitapları okudunuz? Blogumda kitaplar hakkında yorumlarım bulunmalı mı? Görüş ve önerilerinizle yorum bölümünü taçlandırmaya ne dersiniz👇 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın 👐
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Kitabı bende merak ediyorum en kısa zamanda Okumayı planlıyorum geçenlerde ilk bir iki sayfasına göz attım sürükleyici bir kitaba benziyor umarım onun için ayırdığım zamana değecek bir içerikle karşılaşırım :)
YanıtlaSilUmarım fi sizin beklentinizi karşılar :) sevgiler :)
SilAslında yorunlar yazabilirsin mesela en sevdigin bolumu filan ben oyle yapiyorum kitaptan isim vermeden alintilar yapiyorum bir gun olursa acip hic bilmeden okurum diye:)
YanıtlaSilHem kitaplardaki kisa bir hatirlar ya da seni anlatan bolumu yazarsın sayfana sana kalmış
Evet güzel fikir aslında :) Bu içten tavsiyen için teşekkürler :)
SilBir şey değil:)
SilBu yaz hatirladıklarımı yazayım hepsi çok güzeldi:)
YanıtlaSilSevgili küçüğüm
Biraz inanç
Bir deniz kızı hikayesini okudum.
Bunlar şimdi hatırladıklarım:)
Başka okuduklarımda vardır
Teşekkür ederim canım. Bir deniz kızı hikayesini merak ettim doğrusu:)
SilBur deniz kızı hikayesi gerçejten çok komik ve güzel bir kitap:)
SilSevgili küçügümde gerçekten çok farklı bir konusu var ve insanı düşündürüyor
Hmm şimdi iyice merak ettim bu kitapları :)alınacaklar listememi eklesem acaba :)
SilBence ekle:)
SilSevgili küçüğüm hep kapağı çok güzel hem de ayracı çok şirin
Tamam :)
SilFi ? İlk kez duyuyorum , ismi bile çok ilgi çekici, konusunu merak ettim şimdi. Sevgiler :)
YanıtlaSilKitap dört farklı karakterin hikayesini anlatıyor. İçinde hayatla ilgili neredeyse herşey var. Ben karakterlerle çoğu zaman kendimi bağdaştırdım. Bu yüzden ilgi çekiciydi benim için. Denk gelirsen bir bakın derim :) Sevgiler :)
SilBen klasiklerden, eskilerden pek uzaklaşamıyorum maalesef :) Az bilinen kitapları bulup okumayı seviyorum ayrıca. Arada kaynayanları, dikkat çekmeyenleri. Üçlemenin isimleri çok ilginç geldi ama :)
YanıtlaSilGündemdekilerin yanında klasikleri ve eskileri bende çok severim :) Evet isimler gerçektende ilginç :) Sevgiler :)
Silblogunu takipteyim banada beklerim :)
YanıtlaSilHemen bakıyorum bloguna :) sevgiler :)
SilKitap değil de çiçeklerde kaldı gözüm niyeyse :)
YanıtlaSil:)
Sil