17 Eylül 2015 Perşembe

Kitap Yorumum #2: Uçurtma Avcısı

 Normalde kolay kolay kitaplardan etkilenen biri değilimdir. Fakat bu sefer farklıydı. Uçurtma Avcısı etkilendiğim kitaplar arasında ilk 5'te yerini aldı. Hikayesi hakkında Spoiler yapmak istemiyorum. Henüz okumayanlar ve okumayı düşünenler olabilir. Herkesi bu kadar etkiler mi bilemiyorum fakat dediğim gibi beni çok etkiledi. Kitaptaki herşeyi sanki içindeymişim gibi yaşadım. Anlatımını sevdim. Daha önce bu yazarın kitaplarını okumamıştım fakat bundan sonra alıp okumayı düşünüyorum. Benim için çok keyifli ve mendilli bir okumaydı. Tavsiyemdir. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın.

10 yorum:

  1. Paylasimlarini çok beğendim bebeğim blogun hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Uçurtma Avcısı. İsmi de çok ilginç. Tanıttığın için çok teşekkürler, ağlatacak desene:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim :) sevgiyle kal :)

      Sil
  3. Arkadaşımda okumuştu bu yazarı ama diğer kitabını rahatlıkla okuyabilirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) elimdeki kitapları bitirince ona başlayacağım :)

      Sil
  4. Bu yazarın diğer kitaplarını da okuyan bir insan olarak şunu söyleyebilirim. Yazarın anlatımı çok gerçekçi, akıcı, sürükleyici. Ama maalesef benim içim kaldırmıyor böyle kitapları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazarın anlatımı gerçekten çok iyi. Bu kitabın ağır bir psikolojisi olduğu doğru. Sevgiler :)

      Sil
  5. Merhaba benimde çok severek okuduğum bir kitap ve yine aynı yazarın bin muhteşem güneş kitabını'da okumalısınız.Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim :) Elimdeki kitaplar bitince ona da bakacağım :) sevgiler :)

      Sil