17 Eylül 2015 Perşembe
Kitap Yorumum #2: Uçurtma Avcısı
Normalde kolay kolay kitaplardan etkilenen biri değilimdir. Fakat bu sefer farklıydı. Uçurtma Avcısı etkilendiğim kitaplar arasında ilk 5'te yerini aldı. Hikayesi hakkında Spoiler yapmak istemiyorum. Henüz okumayanlar ve okumayı düşünenler olabilir. Herkesi bu kadar etkiler mi bilemiyorum fakat dediğim gibi beni çok etkiledi. Kitaptaki herşeyi sanki içindeymişim gibi yaşadım. Anlatımını sevdim. Daha önce bu yazarın kitaplarını okumamıştım fakat bundan sonra alıp okumayı düşünüyorum. Benim için çok keyifli ve mendilli bir okumaydı. Tavsiyemdir. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Paylasimlarini çok beğendim bebeğim blogun hayırlı olsun
YanıtlaSilTeşekkür ederim canım :)
SilUçurtma Avcısı. İsmi de çok ilginç. Tanıttığın için çok teşekkürler, ağlatacak desene:) sevgiler.
YanıtlaSilAsıl ben teşekkür ederim :) sevgiyle kal :)
SilArkadaşımda okumuştu bu yazarı ama diğer kitabını rahatlıkla okuyabilirsin:)
YanıtlaSilTeşekkür ederim canım :) elimdeki kitapları bitirince ona başlayacağım :)
SilBu yazarın diğer kitaplarını da okuyan bir insan olarak şunu söyleyebilirim. Yazarın anlatımı çok gerçekçi, akıcı, sürükleyici. Ama maalesef benim içim kaldırmıyor böyle kitapları
YanıtlaSilEvet yazarın anlatımı gerçekten çok iyi. Bu kitabın ağır bir psikolojisi olduğu doğru. Sevgiler :)
SilMerhaba benimde çok severek okuduğum bir kitap ve yine aynı yazarın bin muhteşem güneş kitabını'da okumalısınız.Sevgilerle :)
YanıtlaSilTavsiyen için teşekkür ederim :) Elimdeki kitaplar bitince ona da bakacağım :) sevgiler :)
Sil