13 Ekim 2015 Salı

Kırtasiye Alışverişim ve Yves Rocher

Uzun bir aradan sonra sizlerleyim. Uzunca bir süre bloga yazamamamın sebebi okulların açılmasıydı. Artık buradayım ve düzenli olarak yazmaya devam edeceğim (umarım).

Bugün sizlere kırtasiye alışverişimden bahsedeceğim. Öncelikle geçen gün lamy safari kalemime mürekkep almak için kırtasiyeye gitmiştim. Gidince bu renkli kağıt bantı ve balıklı stickerları da görünce dayanamadım aldım. Lamy için mor mürekkep aldım fakat kullanınca bu mor mürekkebin siyaha çok yakın olduğunu fark ettim. Tabii biraz hayal kırıklığına uğradım.

Okulların açılmasından önce de bir kırtasiye alışverişim olmuştu. Ondada bu popart ve düz etiketleri , mir defteri aldım. Defterin kanserojen madde içermemesi ayrıca hoşuma gitti.

Bugün okuldan gelince posta kutumda yves rocher dan bu indirim kartına rastladım.

Umarım beğenmişsinizdir. Siz kırtasiye alışverişi yaptınız mı? Görüş ve önerilerinizi yorum bölümüne bırakmayı unutmayın. Sevgiyle kalın :)


4 yorum:

  1. Sanırım 4 sene önce yapmıştım kırtasiye alışverişi :)

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim şey kırtasiye alışverişi galiba ya da makyaj bilemedim neyse kapışırlar yani. Ama üniversitedeyken en yakın arkadaşımla her vize final öncesi motivasyon amacıyla kırtasiye alışverişi yapardık. Renk renk kalemler, kağıtlar, defterleeer. Çok zevkli olurdu :)

    YanıtlaSil
  3. Yapmaya başladım mı duramayacağım 3 alışveriş: 1. kitap, 2. kupa ve 3. de kırtasiye alışverişi. Bu 3 konuda gerçekten çok aç gözlüyüm. Hiç bitmez o ihtiyaçlar, şirin şeyler, 'ama bende yoook'lar... :)

    YanıtlaSil